Ervaringen van klanten

9.1 uit 10

4944 Ervaringen van klanten

Ch. Van Assche, vlucht AF 0804

Wie: Ch. Van Assche uit Meise, samen met Guido
Vlucht: AF 0804, van Parijs naar Benin (Afrika)
Luchtvaartmaatschappij: Air France
Wanneer: 15 augustus 2014

“Voor een projectopvolging voor het goede doel in Parakou (Benin) vertrokken wij richting Parijs. Toen we ingecheckt waren en door alle controles heen waren hoorden we een uurtje voor vertrek dat de vlucht vertraagd zou zijn. Er moest een nieuw vliegtuig ingezet worden omdat ons toestel een mankement had.”

“Gelukkig was de informatievoorziening tijdens de vertraging wel voldoende waardoor we wisten waar we aan toe waren. Uiteindelijk konden we na een vertraging van vier uur instappen, maar hierdoor kwamen we dus wel een stuk later aan op onze bestemming. Dat was vervelend omdat we pas tegen middernacht aankwamen en dus een heel korte nacht hadden (we moesten vroeg doorrijden naar Parakou).” 

“We hadden zelf al een klein vermoeden dat we mogelijk recht hadden op een compensatie en uiteindelijk zijn we bij Vlucht-Vertraagd.be terecht gekomen. Het heeft even geduurd, maar bijna alles wordt uit handen genomen waardoor het relatief weinig moeite kost. Ik heb er dan ook nauwelijks werk aan gehad. Inmiddels hebben we een bedrag teruggekregen van 1200 EUR en dit hebben we direct doorgestoord aan het goede doel: Benin-AID vzw. We zijn content over de service van Vlucht-Vertraagd.be. Ze hebben me goed op de hoogte gehouden van iedere stap in het proces, dat met een goed resultaat is afgerond.”

Prima geholpen door Team Vlucht-vertraagd , 1ste instatie werd het afgewezen door Transavia maar bij de 2de poging werd duidelijk dat wij in ons recht stonden en werd het volledige bedrag uitgekeerd .... ��

Had binnen 2,5 maand al confirmatie dat ik EUR 600 (minus 25% voor ‘Vlucht vertraagd) zou ontvangen. Dus top service!

Goed geregeld, duidelijke service is zeker zijn 25% waard!

Positief
Ze proberen alles om de vergoeding voor jouw te ontvangen.
Negatief
- Soms moet je bepaalde documenten een paar keer opsturen en lijkt het of ze langs elkaar heen werken. - Dat zij wat vaker een mail sturen als zij nog voor jouw bezig zijn. Ik had na twee jaar regelmatig contact een jaar lang niets meer gehoord. Dacht dus dat het over was en heb alle documenten weggegooid. Kreeg ik ineens weer bericht nogmaals het een en ander op te sturen voor het uitkeren van de vergoeding daar het hen was gelukt. Had niets meer en kreeg dus nog wel de basisvergoeding uitgekeerd. Had ik de documenten nog wel gehad dan waren zij doorgegaan voor de hele reissom daar zij er van overtuigd waren dat dit hen ook zou lukken. Dus mensen, bewaar al je documenten zeker drie jaar !!!

Positief
ook wanneer de vliegmaatschappij zeiden dat ze me al hadden betaald (wat niet zo was). Gingen ze verder
Negatief
alles is prima

Positief
Erg snelle en duidelijke communicatie. Met een succesvolle afronding!